lördag 22 september 2007

Sista chansen pyste bort!!

Sista chansen genomfördes i strålande höst solskensväder.
Här på bilden så seglar Sebastian Balck ganska ohotat i mål i Elit klassen.

Ja jag punkterade efter typ 10-12 varv. Han i alla fall känna att kroppen svarade bra.
Var ju o fick akupunktur i veckan och den skulle göra mig laddad och stridslysten(sa hon).Det vart jag nog(kanske lite för het)för när jag försökte ta mig framåt i klungan utanför asfalten så punkade jag alltså.
Surt när jag mot förra året hade problem med dom kurvor som var på banan(efter två krascher tidigare under säsongen)så tog jag dom i år i bocken och utan att tveka.
Ett litet annorlunda och roligt möte på dagens lopp var att Sara Mustonen svenska dammästarinnan på kortbana var med o körde.
Hon var verkligen en possitiv injektion i klungan då hon var med o körde i spets på loppet.(Hon gick dock i mål i mitten av klungan).
Ska dock bli intressant o se henne på Världsmästerskapen kommnade vecka.

Landsvägs säsongen är ju slut nu men kalas cx cup står ju snart för dörren så det är bara o mata på för trött på o cykla vad e de. :)

Inga kommentarer: