lördag 17 oktober 2009

Flyt!

Jorå gula ledartröjan hamnade över natten i Borlänge.Dagens lopp vart riktigt konstigt då alla tätkonkurenter försvann en efter en på antingen punka eller andra haverier.Själv så hade jag min beskärda del av problem men det spelade midre roll då det var före loppet som jag drog av kedjan.

Till loppet jag tog täten efter startrakan och vi vart ganska fort en grupp på fyra.Men redan på andra varvet så punkade alltså Hans Mård följt av Gunnar Töjren.
Jag o peter almlöf vart alltså ensammma i täten efter det.Men det höll bara i ett varv för sedan så tappade peter kedjan så då var jag plötsligt själv med hygglig lucka ner till övriga.Så det var bara o bevaka min ledning och köra på säkerhet.
I morn så kör vi i kumla och säkert med flera revange sugna på startlinjen.

4 kommentarer:

kallegunnar sa...

då får en väl säga grattis!!

Frykberg sa...

Grattis Janne, härligt.

Anonym sa...

Glöm inte att fylla på vatten i tutan annars så kanske rosen vissnar:)

Grattis till den gula!

Peter

Janne.J sa...

tack o bock :)