torsdag 20 maj 2010

prisutdelare?

9 dar lång vart min förkylning.Har sedan dess kört lite tct(tränings tävling landsväg)men mest har jag försökt förbereda mig för helgens borlänge tour.
Det har gått lite sisådär när jag på första passet bröt av storklingan,på andra passet så visade det sig att på det nymonterade vevpariet så var storklingan så slut att kedjan ej låg kvar.På dagens pass så hade jag en nymonterad storklinga men lyckades dra av kedjan i stället . Så ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta åt eländet .
Krångel med materialet är väl inget jag behöver nu så här direkt efter sjukdom då formen ej är så god.

Nån seger har jag därmed svårt att tro på till helgen.Får troligen slåss lite längre bak i fältet men det spelar mindre roll då det ändå är tävliing precis runt husknuten. :)

Jag agerade prisutdelare i syrien.

Inga kommentarer: