tisdag 12 april 2011

Step up!

Denna två meters nigerian körde hårt med mig i dag.Skönt och få nån slags träning i alla fall.

Har joggat enstaka pass under tiden härnere men det är ruggigt varmt även tidigt på morgonen.
I morn blir det i alla fall ytterliggare ett cykelpass(med kalle anka hoj)Träningen blir i alla fall hård.senast fick jag vätskebrist efter dryga timmen även om jag drack konstant.

Vi har även fått klartecken för hemresa, så på torsdag är äventyret härnere över.
Hinner därmed sjukt nog hem till Premiären på Östgöta loppet.
så går inget fel så dyker jag upp på söndag i seniorklungan.

Inga större förhoppningar där utan det blir fint med en riktig genomkörare.

2 kommentarer:

Henke Hulken sa...

Kul att du ännu en gång får åka på så häftig cykel :-)
Skönt att ni får komma hem till Sweden , värmen börjar komma här också .
Då syns vi på söndag då :-)

Henke Hulken sa...

Slå mig en pling när du kommer tebax till Sweden / Henke