söndag 11 november 2007

Jag e en vekling!!

bilden är från snödrevet i norberg 2007

På dagens crosspass så berättade Jens Vestergren att han också minsann hade kört 42-25 under Stockholms tävlingarna och inte hade haft några som helst problem men den utväxlingen??
Nog för att jag skulle kunna hitta på minst tio bortförklaringar på varför det gick så mycket tyngre för min del,men skit i det:)

Att hitta på en bana som
alla var nöjda med tog sin lilla tid då det gällde att undvika is o halka i största möjliga mån.

Men tillslut så lyckades vi i alla fall enas( eller helt enkelt jens vart nöjd).

Så efter lite om o men så körde vi i alla fall ett race på 30 min i snön.

Cross är grymt på alla vis både roligt o jobbigt.
Så oavsett om det går bra eller dåligt för min del så har jag kul.
O det är väl huvudsaken eller hur? :)
dagens pass ca 40 min
ca 173 snittpuls
Max 182
snittf 19,9 km/h
max 36 Km/h
värme snitt 0 grader

Inga kommentarer: