måndag 7 juli 2008

Efter regn kommer sol!


Jag har svårt för det där med o träna i regn.
Att tävla i regn bekommer mig inte speciellt.
Den senaste tidens regnande har dock gjort så att jag förlagt passen inomhus på testcykeln.

Det funkar riktigt bra då jag ändå inte vill missa tour sändningarna.

I dag dock skulle jag få lite bra fart träning genom o köra träningstävlingen tct.
Men mörk himmel och regn har gjort så jag tappat lusten för ett träningspass.
Min största anledning för att jag inte gillar o träna i regn är att det blir så mycket efterjobb med o göra rent cykeln.
Kör man racer i solsken så är det bara o ställa in hojen i garaget.
Ändå värre är det o köra MTB i regn då kan det ta timmar med o göra rent hojen efter ett 20 min lerpass.

Så därför nappade jag direkt när min kära sambo föreslog o gå o se fortsättningen på filmen Narnia.

Nu gäller det bara o inte svulla i sig allt för mycket gött.
För det är väl nått som hör till bio besök :)

Föresten vad tycker ni om min uppfräschning av sidan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja, sidan ser riktigt bra ut.
Träna ute i regn suger, bättre att ta ett inomhus pass i stället med Touren som inspiration.

/Jonas E

Anonym sa...

Klar förbättring, snygg färgsättning. Förstår inte varför man ska träna inne - har inte kört ett inomhuspass ännu sedan jag flyttade ner ;-)
/Pär