tisdag 26 februari 2013

Säsongen Närmar sig!

Sådan far sådan son heter det ju.Ett visst intresse finns helt klart i alla fall.

För egen får säsongen bli som som den blir.Jag har ju fått två cyklar att ta med ner till Afrika, plus att jag tar med en egen tredje som jag tänkt skänka när vi väl åker hem från Nigeria.Hur mycket tid till egen träning det kommer bli få dock visa sig.Landet är inte så  heller värst träningsvänligt då man ofta vaknar upp  när strömmen gått och är blöt av svett på grund av att airconditionern lagt av.

Vi kommer vara där två månader så man håller verkligen tummarna att resan snart blir av så att jag inte missar allt för mycket av hemma säsongen.

Lurar för närvarande mycket på vad jag skall satsa på? Cross till hösten är ju given men velar mycket på om jag ska gå all in på MTB eller göra som vanligt och köra lite blandat.Sollerön på midsommar är ju svår att hålla sig ifrån.

I dag så blir det 4x4  4kp  90 kadens följt av ett elitmotionspass uppe i velodromen. 

Inga kommentarer: