tisdag 10 november 2009

Evaldscrossen i bilder!

Starten gick kanon ut som tvåa.

Här jagar jag en undflyende Hans Mård.

Flög huvudstupa här men var snabbt uppe,hade det inte varit för att också kedjan hoppat av så hade jag inte tappat så mycket.

fick på kedjan lagom till almlöf blåste förbi.

Fick jaga nått varv efter kedjetappet.

Ramlade här på näst sista varvet då jag låg på peters hjul.


Peter defilerar mot mål


Loppet är nu lagt till handlingarna men tyvärr så ar jag dragit på mig en förkylning.
Kände redan på vägen hem från Lidköping att allt inte stod rätt till.Körde ju en riktig grisvecka träningsmässigt(ca 15 tim+race ) förra veckan så det kan möjligtvis vara en reaktion på detta som nu har kommit.Ingen större katastrof ändock då min plan ändå var att vila mer denna sista cx vecka.Har ingen feber eller halsont utan snorar desto mer.Så nu är det kan jang,nässpray och bena i högläge.Det ska bli skönt och få varva ner lite efter nästa helgs äventyr.Det börjar kännas som att jag går på reservkrafterna nu men en helg till pallar jag alltid.Helst är loppen går i det så crossvänliga götteborgs området.

Inga kommentarer: