måndag 16 november 2009

Grattis Peter!

Jag är nöjd med helgen.Trots att jag nu inte vann cupen som jag hade schansen till
tar jag med mig att jag utnmanade ända in om segern.

Ibland så går det inte ens väg jag biter ihop och kommer igen bara.Det fins ett antal förklaringar varför det inte har gått vägen för mig nu på dom sista tävlingarna.Men det lämnar jag nu och ser fram emot en liten vila.Säsongen har varit lång så det ska bli skönt med en tid med lite mindre cykel.

Nu är det dock dax och reflektera över säsongen och lära sig av misstagen som begåtts.Målet nästa år är att fortsätta utvecklas och bli en starkare cyklist.
En del i den satsningen för mig kommer gå över att jag kommer köra en en hel del längdskidor denna vinter med sikte på vasan och sub 5 tim.

men mer om det senare nu vila
tjing! foto Henrik Öijer

6 kommentarer:

Peter Almlöf sa...

Tack Janne för en kul cup! Vi var jämnare i år. Nu har vi nästa ett helt år på oss att bli bättre:)

Unknown sa...

Du är grym Janne, bara att bita ihop :-)

Janne.J sa...

jämnt var namnet och till din din fördel i år.Kollade på dom tre senaste raecen som du vann mot mig och sammanlagt spöade du mig med 28 sek på dom tre.

som sagt bar ao bita ihop livet går vidare :)

Peter Almlöf sa...

Man kör så fort man behöver:)

Öijer sa...

Foto: http://www.cxcupen.se

Black Lilly sa...

Ett bekant faithing-face=)