måndag 26 april 2010

Säsongspremiär!

Till helgen inleder jag säsongen med hammarö-tre dagars på landsväg.Tanken denna säsong var att skippa ö-raecet men med ett antal omkastningar i tävlings programmet så fick det bli så ändå.I år har jag lyckats värva min gode vän Jonas Ericsson från brudpiga till klubben för att om möjligt lyckas knipa en medalj på partempot på veteran-SM

Vi blir några som kör senior på hammarö Jag,patrik moris,jonas ericsson,Micke hägg
Verkar vara lite si och så med formen hos dom flesta av oss men någon framskjuten placering borde vi vi möjligtvis kunna få till.

Sedans hemkomsten från syrien så har jag mest softat blandat med några korta pass.
Men i morn så blir det premiär allianstävling i Ludvika följt av träningsrace här i borlänge på ons.
Nu kör vi!

1 kommentar:

stefan carlsson sa...

seger i helgen, seger i partemposm! fifan, det blir bra. men visst är det hösten som räknas? sommaren räknas ju ändå som mellanperiod, eller hur?/stef