söndag 9 maj 2010

Snor!

Hammarö var redan från början tänkt mest som en genomkörare utan att bry mig i resultatet när jag sedan punkade bort mig på tempo etappen så var det inte mycke mer och fundera på.Jag fick frysandes knalla 4km,det var väl möjligen där som jag grundlade veckans förkylning.Gp och linjet på hammarö gick så där lagom fort så att jag hade svårt att attackera men vart inte heller speciellt trött av att sitta i klungan.Vet inte om det var mi form som var sisådär men nog har styrkan i seniorklungan ökat dom senaste åren.Jonas Ericsson min reskamrat visade dock god linjeform då han i princip drog på den gamle finnmarksturssegraren Dan kullgren och Peter Mattson(brudpiga) i fyra varv av tio.Min förkylning gör ju att jag nu tyvärr missar skandis gp i uppsala en riktigt fin genomkörare so jag hade behövt inför nästa helgs tuffa bergslopp billingerace premiären på långloppscupen i MTB.
Fint berg var det upp till al sahladin castle.



här hade vi en skön stund på damsakus äldsta badhus.Lite mysko klädsel dock :)

Inga kommentarer: