söndag 23 maj 2010

Bambi på hal is!

Bilden är från spurten på lördagens xc

Ja då var touren i borlänge över för denna gång.Lite väntat så vart det här min sämsta på flera år.Men fina banor och trevliga konkurenter så vart det kul ändå.

Till dagens lopp så hade regnet stått som spö i backen hela natten och gjort banan till rena skridskobanan åtminstonde för min del, tog mig upp för få av backarna pluss att jag fegade ur och sprang ner för en brant.

Konkurenterna i täten hade givetvis bytt till lerdäck och körde därmed bra mycket fortare än mig.För min del var det så halkigt så jag hade svårt att ta ut mig.

Nått som visade sig på snittpulsen som var endast 161 mot lördagens 173.

Jag fick dock nått som jag behövde det var träning så att förhoppnigsvis jag också blir en snabbing.

En stor eloge till alla som har hållit på och jobbat med arrangemanget.Går inte o få så mycket bättre.
Tack!

Inga kommentarer: