söndag 16 oktober 2011

överpepp!

foto jahn ekman

Vart possitivt överaskad på dagens race då jag plötsligt hade ben för att vara med och slåss i täten.efter banans längsta backe låg jag på tredje plats men fick lite stopp i sand hindret varvid nån smet förbi det käns dock kanon för trots placeringen så känner jag mig pigg.så långt allt väl men när vi ska runda ett hus med 1meter bred passage så får en motkonkurent för sig att här ska han förbi?passagen är på tok för trång och jag far i backen med en smäll och inte nog med det mitt framhjul kavlar.jag tappar därmed fattningen och skriker ut min ilska. Det rätta i det läget var att försöka slå rätt däcket och försöka ta sig till depå.för mycket strul nu för min del så jag bröt.hann ju i alla fall känna att jag var med i matchen så det er bara hem till kammaren.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I Falun snöhinder och i Sunne sametingshinder. Det är stor kreativitet bland cx-arrangörerna nowadays.

Janne.J sa...

Ja jag fick då i fall horn efter kraschen:)