lördag 29 oktober 2011

Stockholm CX 9:a !

sanden var lätt forcerad denna dag.


bromsa länge bakom trötte Adam Steen


tog mig dock förbi till slut

Vilket kalasväder dagens stocholmsrace genomfördes i.Jag visste att det gällde komma iväg bra för att få åka denna knixig banan i sin egen fart.Jag halvmissade det målet och låg runt 15:e efter starten.Fick mest åka o bromsa bakom folk efter det då det är svårt att ta sig förbi på denna knixbana.Satt o vart lite frustrerad då jag inte hade teknik att köra mig trött.Banans enda långraka fick därför tjänstgöra som omkörningssträcka, åt mig sakta men säkert uppåt i fältet och hade nog bättre fysik för högre placering men inte teknik så en 8:e är jag hyggligt nöjd med.Mest skönt att det inte vart nån krasch denna dag så nu är målet öppet fram till Åstorp.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar blivit nedflyttad till 9:e plats på den resultatlista som ligger ute nu. Stämmer denna?

/En som kom lite längre bak

Janne.J sa...

nä jag såg då aldrig till hjalmar bengtsson?

Janne.J sa...

Även om jag missade honom så lär jag revidera mitt förra inlägg.Hjalmar var före i mål så min rätta placering var tydligen

9:a