torsdag 26 januari 2012

Ingen nöd direkt!


Tja bilden säger väl sitt men emellan buffeer och solning så anser jag mig inte ha råd med allt för mycket slappning då det vankas velodromtävling mot ryssar och gud vet allt för motstånd första helgen efter hemkomst.

Jag stannar ju i dubai en vecka och har precis avverkat tredje dagen.Vi bor på rätt fina hotell här nere så det finns gym på dom ställen vi bor på.Jag har därmed kört lite på en lifefitness cykel det vart 2x20 både igår och i dag.Vet väl inte om wattmätarna stämde nått vidare men jag låg på mellan 250-300 på intervallerna med 50-60 kadens.Riktigt fina styrkepass nått jag kanske behövde då velodrompassen mest gått åt konditionshållet.Märkte föresten i måndags att jag haft lite lättare utväxling än jag trott så benen har fått snurra på rätt bra på passen.jag har haft 48x16 så vid farter över 50 så har kadensen gått över 140 o uppåt.vet inte om jag blir bättre med en lite tyngre utväxling men nog har jag fått problem när Lars Myrberg trummat på i 55 och uppåt.

Inga kommentarer: