måndag 20 februari 2012

Fler mil i armarna!

cyklist ssegrade i damklassen Annica löfström

Drog till högbo igår med skidorna rejält klistervallade.45 km var bessemerloppet detta år då snötillgången var sisådär.Banan funkade men var löjligt platt.

På engelbrektsloppet i norberg så stakade jag hela loppet med dåligt glid och inge fäste.Vart lite desamma detta lopp med då jag inte detta lopp heller hade nått fäste?
Men glidet var lite bättre och kroppen var väl kanske aningen mer van vid skidåkningen.

När jag hade en tid som räckte till femte led på engelbrektsloppet så kanke denna räcker mer till det led jag ändå står i(3).min tid 2.24

Var inte speciellt slut i efter loppet men kroppen var kanske lite nedtränad efter en hård träningsvecka.Fick i alla fall en snittpuls på 160 då jag kan snitta 175 på ett mtb långlopp så var det lite lågt.

Kör hårt en vecka till nu med mest skidor blandat med lite velodrom.Få rlåta nått proffs sköta vallningen till vasan för det finns en hel del där att spara tid på.

Har inte haft några som helst tankar på mina sub 5 timma rsom jag drömmer om att göra nån gång men nu två 45 km lopp med bara stakning så fan det kanske är möjligt.

Tro kan ju försätta berg heter det.

Inga kommentarer: