fredag 13 juli 2012

Distans turen över!

I går kväll runt åttatiden så var min cykeltur över och jag var hemma. Fasen jag som sett fram emot och lägga ut en garmin fil med min färdväg.Nu har tyvärr överföringen kastat in handuken efter regn o leriga grusvägar.Så ni får hälla tillgodo med en bild på lite värden.Trötthet eller om det berodde på känslan av att snart vara hemma så missade jag att logga vägen från Svärdsjö in till falun så nån timme fattas. Hur som helst var det en helt underbar tur utan fart krav och annan hets. Härligt och få köra på för mig nya vägar i stället för samma gamla distans turer. Chansade lite och körde vidare utan pump så där hade jag flyt att det inte vart fler punkor trots 7-8 mil sammanlagd grusväg. Han komma in i Falu kommun innan jag faktiskt mötte en annan cyklist på racer?

2 kommentarer:

Peter Snell sa...

Det var en fin distanstur du fick ihop.

Janne.J sa...

Jo verkligen mycket roligare att ta sig fram på hojen i stället för o bränna diesel.