torsdag 26 juli 2012

poänglös-Orkeslös!

Gästade falun idag för ingarvet gp.Jens Vestergren attackerade direkt då fältet släpptes och jag som cyklat från borlänge kunde inte hålla mig och jagade ifatt.Skrek åt jens att hänga på då jag drog förbi höll lagom fart och hoppades på att jag skulle bli avlöst men jens som av nån outgrundlig anledning körde mtb kom aldrigfoto ronya öijer Att hålla en pigg jagande klunga är inte helt lätt så väl inne på spurtrakan är vi inkörda.Tyckte inte att jag spenderade allt för mycket kraft men det var i princip det enda jag orkade med.Bensinen fanns inte där helt enkelt.Fick till en utbrytning med öijer o adam steen men åkte av efter nån förning.Fick dock lite fart mot slutet efter en energibar så då lyckades jag i alla fall vara nära sista spurten med en femte plats.Måste vila lite mer nu och kanske äta en o annan kolhydrat för nu är kroppen tom. I helgen blir det engelbrektsloppet och förhoppningsvis efterföljande helg en lite formtopp då Nordiska veteran mästerskapen landsväg går i Järvsö.foto Adam Steen

Inga kommentarer: