måndag 25 mars 2013

Vad satsar jag på?

Egentligen borde jag kanske inte fundera allt för mycket på nått annat än adoptionsresan som kommer ta ca 2 månader.Att jag inte vet när jag åker eller när jag kommer hem gör ju att säsongen kommer bli svår att få nån ordning på.Fick frågan om vilken gren jag satsar på och egentligen har jag inte vetat utan jag har nog mest satsat på att tävla och cykla så mycket som möjligt.Att bli starkare och utvecklas har varit mest fokus på.Förra säsongne hade jag en Niner för 50000 kronor men satsade inte egentligen på mtb.Utvecklingen med vasan och att jag inte längre vinner några långlopp i H40 har gjort att sugen efter mtb har ökat.Tror också att om jag tränar o tävlar mer på  mtb så kan crossåkningen bli bättre.En annan anledning är att ett helt  gäng med veteraner från borlänge kommer åka en del mtb Senior cups vinnaren Jonas ericsson går också tillbaka till rötterna och kommer  röra om i mtb resultatlistorna.  
Här spurtar Jonas ner mig på fagersta gp han vart tvåa o jag trea. 

Har en ny sponsor på gång med riktigt fina o lätta cyklar.Mer om det en annan dag.

Hälsoläget.: fortfarande hosta o förkylning. bläää

Inga kommentarer: