söndag 17 november 2013

Smack och sen var cx cupen över!

Starten har just gått och breda fina banor idag.Var uppe på 3:e plats rätt tidigt i loppet.
Daniel Olsson Falun har precis jagat ifatt och även ifrån ett tag men dom tre sista varven så håller jag honom bakom mig.Jag närmar mig även Gustav Dejert så att med några 100 m kvar så är jag i princip ifatt.Problemet är att även Olsson hängt med så i stället får att mata ifatt Dejert så blir jag helt plötsligt passerad och lite snopet förpassad till fjärde plats.Kommer även 4:à i den totala cupen vilket var lite av målet för dagen.
Anders Stenberg 2:an i H40 på SM startade sist och var även upp och nosade på min rygg men han körde snabbt igår så bensinen tog nog slut.Festen är nu över så både skönt med lite annat men givetvis en saknad.Så alla sköningar som jag surrat med under hösten vi ses igen.

Inga kommentarer: