tisdag 14 januari 2014

I rätt hjulspår!

Jag har alltid tränat rätt många timmar.Mycket har berott på att mina gamla sargade knän inte pallat med särskillt mycket belastning.Det är liksom det ända jag klarat av och har varit nöjd med att åtminstonde det funkat.
Kinesi tejpen gör att jag nu kan träna lite mer med belastning.En del gym blir det och som i dag 6 kp med 60 kadens.
Är dock inte särskillt bra på det utan det krävs att jag går all in på en 4x4.Pulsen  på sista 4:an låg uppåt 180.
Men knäna håller och nöter jag på så borde det gå åt rätt håll förr eller senare.

På tal om senare så för dom som undrar så är Nigeria resan kraftigt försenad.Det.enda vi kan trösta oss med är att det inte går nån helst.nöd på vår blivande dotter som fyllde 2 år i slutet på dec.Var så säkra på att hon kommer till en familj som kommer överösa henne med kärlek för nu har vi väntat sjukt länge på att få träffa vår nya familjemedlem.


Idrotts galan visade ju denna höjdarfilm.Så för er som missade den.Nog känner man igen sig lite i alla fall :)

Inga kommentarer: