lördag 8 februari 2014

Äntligen en cykeltur!

Fick lufta bena lite idag.Inget jättepass men kanske tillräckligt för att inte förfalla.Att hålla eller få stigande form känns som om det är ett mission impossible.Denna värme tar musten ur en.23 grader om nätterna långt mycket varmare dagtid.Satan vad dom är rädda om min välfärd här.Commander tjatade om att jag åkte för fort och sedan ett evigt tutande.Fick trevligt sällskap av en av landets bättre cyklister.Vart en ganska kort tur utan större fart ökning så när commander lämnat mig smet jag ut igen o rev av några back intervaller med stigande publik.Inget man är direkt van vid.Men en vit kille och sedan på cykel också så är man tydligen väldigt spännande.Jag har skänkt ett av Fredrik Ericssons Cykelcity dressar till akure cyklisterna så i dag lånade jag byxorna då jag efter att på insamlingen fått så mycket kläder så det var onödigt o släpa på egna.
.

Inga kommentarer: