söndag 22 juni 2014

Fick nog av cyklandet!

Kroppen har protesterat mot cyklande mest hela våren.Tyckte det började kännas bra på Lida men då kraschade jag på sista kilometern fast jag inte ens hade nån placering o köra om.Kan ha berott på trötthet eller det att jag tappat ena linsen och inte såg så bra.Hur som helst så ballade ryggen ur efter kraschen så trots upprepade behandlingar hos kiropraktor så har det mest gjort ont vid cyckling.Får med rådande omständigheter vara rätt nöjd med sollerön då jag ändå försökte hjälpa till och köra in täten efter det spruckit upp i gesunda.Tråkigt nog blir vissa sura och börjar bråka då en del tröttingar inte orkade gå med runt.I stället för att vänta på medvinden så började det stötas och sammarbetet försvann därmed totalt.Tror nog vi hade kunnat gå ifatt annars.Men som vanligt hjälper det inte att skrika o bråka för att komma ifatt.Fixade ryggen igår istället för att köra velodrom gp.Fick cykel förbud i 14 dagar men vettetusan om jag orkar vänta så länge.

Bilden: öijer sliter på som han gjort varje dag denna helg.

Inga kommentarer: