måndag 27 oktober 2008

Samuel är tokig!

Min sponsor samuel på Stevenbikes har valt o sponsra vårt arrangemang i cx cupen med en annons i programbladet.Det är ju en o annan ute i stugorna som tycker att jag är lite väl kaxig så dom får väl vatten på kvarn med en sån här annons.
cool vart den hur som helst :)

Som jag skrev tidigare så kontaktade jag sexbutiken Lust o Kärlek o tjejerna på bilden tyckte det var en utmärkt idé o nappade direkt så nu är dom med och sponsrar Borlänge cx .
Det blir perfekt till nästa år nu vet Fredric.E mfl vart dom ska gå för lite extra inspiration.
Vår tävlingsgeneral(tomas.l) lät dock besviken när han hörde att det inte var priser som dom skänkte :)

2 kommentarer:

stefan carlsson sa...

det är gött. jag har just fått besked från götelaborg och f engelke att vi inte får sm/rm-status. sorgligt, men sant. det är bara att sladda vidare inför 2009. någon måste ju bli första veterancrossmästare och det kan ju lika gärna bli jag! hoppas få till det m start i helgen.
/ses

Janne.J sa...

Hmm det var ju inget roligt besked.

Hoppas verkligen att du är med o sätter färg på lopppet till helgen.
JJ