söndag 18 september 2011

Fagersta City GP!






I väntan på att crossen skall dyka upp så får jag göra mitt bästa för att köra mig trött på racern.Åkte därför ner och körde gp i fagersta.Vi var tre borlänge seniorer till start pluss junisen Kristoffer Kvist.Landsväg är som roligast då man har ett lag som har kraft att köra i spets och det hade vi idag då alla fyra bck:are attackerade friskt.Bästa attacken gjorde doch gunnar bäckegren då han drog iväg efter halva loppet och körde sedna solo in i mål.(Starkt jobbat)Med fördelen att ha gunnar loss i spets så tog vi övriga ned attacker och försökte nån egen gång då fältet stannade av.Jag körde i en bra utbruning i några varv men vi vart inkörda när jag nog körde lite för deffensivt både av trötthet och obestämdhet om vi skulle försöka gå ifatt gunnar i spets.Hur som helst så fick vi full pott i klungspurten då Kvist tog juniorklassen och jonas ericsson vart tvåa i senior och jag trea.En riktigt fin borlänge dag helt enkelt.

Inga kommentarer: