fredag 30 september 2011

Samuel fixade problemet!

När ny finhojen ej fanns att tillgå så var jag ju hojlös inför morgondagens crossfest.Hade väl funderingar på och skippa det hela då jag också varit förkyld mest hela veckan.Ringde som sagt samuel på stevensbikes i ett helt annat ärende och när han så lägligt hade en carboncross i garaget så var det ju bara o fråga snällt om jag fick låna denna fincross.

material är ju som sagt viktigt men oavsett så lär min förkylning ta ned prestationen en hel del.Men nu har jag i alla fall en fincross och då lär man ju dit. :)

Om inte annat för stämningen och att få se Hans Mård ta sig an eliten!


Jonathan var med och inspekterade och mumlade nått om kanttråd på en crosshoj?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu vill jag inte höra nån bortförklaring om förkylning;)/Tony,Gävle

Öijer sa...

Däcken ser breda ut! :p