söndag 13 november 2011

Lugnet före.....


Satt mig i bilen vid sju snåret i går morse för färd ned till åstorp.SM banan skulle ju inspekteras och runt 14 snåret så rullade jag in på skådeplatsen.Jens.W var redan där och snurrade så vi tog sällskap.Det var ruskigt tungåkt så att bara rulla banan kostade kraft.Efter att ha provat olika däckval och däcktryck så kändes det riktigt bra.

Försökte därefter få tag i en tv som visade kungsanloppet men efter otaliga pizzerier så gick jag bet.Boxen därhemma var ju ändå laddad så missar det hela gör jag ju inte.Fick dock rapport om att jag var med i nån sekvens så det blir ju intressant och se.

Robban har tydligen insjuknat så där blev det en tuff konkurent mindre.Banan är nog en riktig H.mård bana,så i dag lär jag göra mitt livs lopp om man ska korsa mållinjen först.

Det är i alla fall all in sedan får vi se hur långt det räcker.

Inga kommentarer: