onsdag 9 november 2011

Min dag på söndag!

bild från Åstorpscrossen 2010

På söndag är det min dag oavsett hur cyclocross SM kommer gå för det är även min första farsdag.

Kör endast stretching o rullpass nu måndag till torsdag för att sedan skrämma igång kroppen med ett veldrompass på fredag,innan det är dax för lördagens resa ned till Åstorp.

Vilan behövs verkligen då jag är både stel och låren värker rejält.
Ser framemot lite massage o akupunktur i morgon.

Trots den tuffa träningen förra veckan så har jag hållit mig frisk så årets första och enda toppning verkar gå åt rätt håll.(Minus 3kg sedan kungsan)

Skojar du att jag längtat efter att få köra om medaljer på cx.

På söndag är det upp till kamp.

4 kommentarer:

stefan carlsson sa...

även min dag på söndag! (åttonde som fader) ses där./stef

Janne.J sa...

jo oavsett loppet så är man en vinnare. lycka till i kristianstad.

stefan carlsson sa...

we are all the winners osv.../stef

Anonym sa...

Är riktigt avundsjuk, skulle verkligen vilja vara med, men 150 mil enkel resa känns litet för långt. Får väl trösta mig med tårta på min sjunde farsdag. Lycka till !!!
/Pär