torsdag 24 november 2011

Nyfiken i en strut!

Eftersom alla är så j.la nyfikna med vad alla andra håller på med så får jag väl lätta på skrivkrampen och skriva några rader :)

Jag vart överkörd på ondags VM av en övertaggad junior får nån vecka sedan så armen har varit obrukbar sedan dess.Blir lite svårt att bryta sig fram på crossen eller ens fundera på att lyfta en cykel.

Velodrom funkar däremot att köra så en tre fyra pass i veckan försöker jag få till.

Har ju cyklat en hel del dom senaste tio åren men där är man verkligen på nybörjarnivå och avställd varje pass.Ska trots det tävla även i denna gren för att fylla ut fältet lite men även så att jag möjligtvis lär mig och cykla fort där nån vacker dag.

Hoppas även bli nog frisk så att jag kan hänga med på cross cups avslutningen i lidköping och favis staden göteborg.

kanske man då äntligen kan få så här fint leriga ben igen.

Inga kommentarer: