söndag 3 juni 2012

Träninng o åter Träning!


Efter jobb pendling på måndagen så fick det bli räcka med lite mage rygg träning tis. Onsdagen kördes det dalaserie i torsång.
Torsdagen började jag med lite morgon intervaller följt av cykel till Falun för att köra lite spurter på ingarvet GP.
Gav upp efter halva racet och fem spurter då jag inte kom upp i tröskel trots max körning. Fredagen fick bli träningsfri då jag skulle köra Siljan runt lördag.
Hade riktigt dåliga ben också denna dag och fick slita hårt för att ens hänga med denna dag.Hade gärna hjälpt till lite mer men den enda tanken som fanns undrar när jag ska släppa.Tog nån förning men i tällberg vart repet för långt och jag åkte av fick dock lite sällskap så vi gnetade på i vinden så gått det nu gick.4.12 i mål ca 13 min efter snabbgruppen. Går rätt tungt nu men hoppas på solsken lite längre fram. :)

Inga kommentarer: