lördag 25 oktober 2014

Fysik cross!

En vecka har gått och trots inhandlande av ett helt berg av medicament så är läget långt från bra med förkylningen.Har inte varit speciellt stressad då jag vet att min grundträning varit bra.Men nu börjar det bli dåligt med tid.Redan nästa helg är det crosscup och sedan är inte cross sm långt borta.Att försöka formtoppa efter sjukdom är inte så lätt då kroppen åtminstonde min behöver startas försiktigt.Tankar om att lägga ner crossningen med tanke på sm finns.Men startade jag förra året med ett trasigt knä så är det  väl mer troligt att jag ändå står där på startlinjen sm när medaljerna  ska delas ut.Älskar verkligen allt med cross och göteborg sm sm värdar kan inte bli bättre. Det smärtar att ens tänka om att inte kunna vara med om festen.

Inga kommentarer: