onsdag 15 oktober 2014

VM värt namnet!

Vissa gånger så är namnet mer än startfältet.Men denna gång var det riktigt tufft gäng men något få på linjen.Jonas Ahlstrand gjorde premiär och VM U23:an Pontus Kastemyr,Räven Jens Vestergren,Landslags åkaren Martin Ericsson,Blogg kungen Öijer,H30 Mästaren Robban Österling.Jonathan Östlund Landslags Junis CX.  med flera.

Visste väl inte riktigt vart jag stod inför dagens träning men formen har känts stabil sedan Juli då jag hade gott om tid och låg runt 20-30 mil i veckan plus två till tre gympass.Just styrke träningen känns som att den tagit mig ett steg framåt och helst då på crossen då jag tidigare ofta fått rygg ont efter en stund.Ta i trä så funkar ryggen toppen nu och då går det att fortsätta att attackera banan.Körde stabilt idag och landade på 4:e plats alla tre racen som kördes idag.Nosade lite på trean mest hela tiden men Jonatan Östlund höll undan varje gång. Tror martin vann alla racen med Jens V tvåa.

Ska bli riktigt kul och prova cx-cup i superklassen  till helgen. Får se hur kroppen pallar 40 min och att stå sist i starten kan ju inte bli helt lätt.

Koncentrerade mig på och racea i dag så foton får ni leta efter på nån annan blogg :)

Inga kommentarer: