onsdag 8 oktober 2014

Onsdags VM!

Vet inte om jag var kung i baren i Lördags men kul var det och fasen va drygt  dagarna efter.Skrämde i alla fall igång kroppen rejält idag.Lite coolt är det och äntra Lugnet först morsa på Marcus Ljungkvist och sedan ställa sig på startlinjen med 30 talet cross sugna snabbingar.


Var riktigt seg i starten idag och lyckades väl inte vara topp tio nån start på dom tre race vi körde.Hade desto bättre flyt i kurvor och tog folk under alla racen ju längre loppen led.Får jobba lite på starten förutom den såg det rätt ljust ut då jag spurtade om andra platsen med Robban.Ö första racet andra vart jag fyra o tredje 2:a..Kändes som att jag kom in i det mer o mer men två varv är inte speciellt långt.


Lite över en månad kvar till SM bara o hoppas att jag håller mig frisk bra matchning på onsdagar blir det ju Snabbe Martin Eriksson stod i en klass för sig idag.



Inga kommentarer: