söndag 13 juni 2010

Dala Dominans!


Jag drog ner i dag och körde södertälje linje.Körde hygligt offensivt på dagenslopp men när min reskamrat jonas ericson kom loss med Pär björkman och brudpigas Jan sarenmark så tyckte jag nog att 40- talet stockholmare i klungan borde få jobba ikapp detta gäng.Men dom olika klubbarna kändes mer som dom motarbetade varandra än något annat så dom tre starka i täten höll hela vägen hem.


Extra kul var att min reskamrat(jonas.e) visade sig vara starkast där framme och tog hem segern) .

borlänge tog även hem junis klassen som också körde med oss genom
Joakim Stoor.Grattis

Hade inga större mål för denna tävling så det är bara o glädjas med mina cykelvänner som körde riktigt bra.

Til veckan blir det hård körning för att om mäöjligt toppa formen lite till det så kära solleröloppet.

Inga kommentarer: