torsdag 24 juni 2010

Försnack!


Med en ledig dag i finvädret så svängde jag in på velodromen på mitt recoverypass.

Vart 7:a på tisdagens tct så jag känner mig inte så där jättehet inför fredagens Sollerölopp då jag då möter dom flesta av dom som besegrade mig och givetvis en hel drös till med starka cyklister.Ska bli kul hur som helst då jag tar med mig crosstutor och koskälla för att heja på eliten på toppen av gesunda.

Till årets lopp har ju också vi i senior en helt ny avslutning då vi endast kör rakt in i mål inte som förr då man svänger av in på cykelbana.Att också sista backen ligger endast med 30 km från mål gör ju att eventuella spurtare kan få svårt att hinna ifatt.

Tre favoriter enligt min mening.

Matti Scheffer Valhall
John Nilson parr
Mikael Henriksson Sundsvall


Till sist så kommer jag aldrig fatta hur jag kunde gå i backen på luma gp när man kan cykla på velodromens 50 graders lutning utan att ramla ned? :)

Inga kommentarer: