söndag 6 juni 2010

Grus i maskineriet!


Efter gårdagens krasch så ville jag gå ut lite lugnt för att känna lite på kroppen.tyvärr för min del så var det ett rätt stort gäng som drog i väg hyggligt tidigt i loppet.jag insåg rätt fort att där var chansen till nån tät placering över för min del.försökte dock roa mig med o hålla fart i klungan eller en o annan attack.vet inte om jag lyckades med varken det ena eller det andra.samarbetet i klungan var då i alla fall obefintligt.Men det gäller o inte gråta över spilld mjölk för att var var o en kör ju som den själv vill. Som vanligt :). Jag har inte haft nån höjdar vår på cykel fronten men det är bara och leva på hoppet att det för eller senare lossnar.

till sist stort grattis till bröderna Hägg som vart 2:a o 3:a i H30 på dagens falkenlopp.

Inga kommentarer: