fredag 27 augusti 2010

3:e gången gillt!


/finnmarksturen.jpg">
Ja i morn är det äntligen dax för årets finnmarkstur.jag har åkt tio turer innan och rekat banan förra helgen så jag är redo för att förhoppningsvis ta min tredje raka seger i H40.Var så säker jag kan varje kurva vid det här laget.

Ca 500 kommer till start och efter att ha tagit en pratstund med banchef björn engström så känns det mycke säkrare då han lovade och jobba med dom brister som jag påpekade.

Crossbanan är ju bortplockad detta år med en dragning som spar en del tid så dom flesta kommer nog att få en lite snabbare tid i år.

vädret verkar bli ok också.


Lördag 09.00 +13 Halvklart »
Vind: 3m/s O
Nederbörd: 0.1 mm
Lufttryck: >1006 hPa
Luftfuktighet: 56%




I dag blir det soffan med gelegodis plus lite rull för att skrämma ingång kroppen.

i morn ska vi ha kul.


Inga kommentarer: