torsdag 26 maj 2011

cykel eksem!


Gårdagens tct vart inte riktigt som jag hade hoppats.Hade riktigt bra ben för första gången denna vår så det var välkommet.Men först punkterade jag, men som tur har så hade vi följebil så jag vart skjutsad till målet på denna varvbana.Där stod peter och var snell att låna ut sitt hjul så att jag kunde fullfölja(tack Peter) men nu vart det ändå inte så då jag satt på hjul inför spurten och vette tusan vad som hände men helt plötsligt hade jag bena i luften och flög som en vante över cykeln.Kravlade mig dock upp efter stund och vart mest nöjd över att det inte vart värre.Det är ju lite inne i mina kretsar att ha skrapsår så nu är jag med i gänget(henrik ögren o jonas ericsson).

3 kommentarer:

Urban sa...

Ajdå, ser lagom trevligt ut. Fastnar nog bra i lakanen kan jag tänka mig. Hoppas du läker ihop snabbt. Bättre med CX ;-)

Hulken sa...

Det där är manligt Janne :-)
Du är välkommen i klubben .

Riktigt skönt när kläder och allt fastnar i det där för att inte tala om att duscha , usch och fy .

Som cyklist är ju frågan , hur gick det emd cykeln ?

Janne.J sa...

Halloy!Sover på en handduk såren vätskar lite för mycket.Hälsoläget är annars fint då jag nog skulle kunna få till nått långpass redan idag men hade ändå planerat in lite vila.
Hojen är utan skråmor sånär på vänster växelreglage som fick gå som försäkringsfall.
Tack henke vad stolt jag blir som får vara med i din klubb. :)