onsdag 18 maj 2011

TCT-Sågmyra!


fick min nya leksak i dag garmin 800 så nu kan jag logga passen
klicka på detaljer så får ni se lite watt o annat skoj.



Körde tränings serien tct i dag.Kom iväg med ganska tidigt med Robban Österling Fredrik Frykberg numera Motala anslöt och lite senare även lokomotivet Gunnar Bäckegren.Vi jagades friskt av en klunga med bland annat Roberto Vachii och 20-talet åkare till.
sammarbetet var dock gott så luckan bestod,grabbarna var dock lite för starka uppför för min smak så jag la mig sist och bet i så gott det gick.Robban ville dock inte ha nån fripassagerare så efter en mindre manöver från hans sida så vart jag ensam.Jag försökte med att attackera ifatt gruppen i ett dödsryck men när dom såg att jag närmade mig så ökades farten lite så den gubben gick ej.När väl klungan kom så la ja mig sist för att om möjligt få lite blod i bena igen.Lars Bleckur spräckte dock klungan i samma andetag så nån vila vart det inte för min del utan nu fick jag vara med i svansen och jaga klungan.Målbacken på denna bana är 3km så det var ingen höjdare denna dag att komma dit med så tomma ben som jag hade.Tog mitt eget tempo och hade 10 gubbar före denna dag.Fint pass tuffa grabbar på banan idag.

Nu blir det focus på vila inför Lördagens kinnekulle cyclassic inför söndagen är jag anmäld i elit men låter lördagens ben bestämma om det blir klassbyte eller ej.

Inga kommentarer: