söndag 22 maj 2011

kinnekulle loppet!

Nån klok person har sagt att man måste våga vara dåligf för att bli bra.Jag tillämpade den tesen idag då jag flög av seniorklungan redan första gången uppför kullen.Slet dock på efter förmåga så ett fint pass blev det 280 snittwatt är välan inte allt för illa heller.Gårdagen satt i alldeles för mycket denna dag så jag hade inte mycke att sätta till.Efter denna helg tar jag lite uppehåll med tävlandet för att om möjligt få igång kroppen lite bättre till den senare delen av säsongen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses! Du funderade på att ställa upp i elit och blev frånåkt i seniorklassen med över tio minuter... Snacka om att ha (över)tro på sig själv!

//Fabio Campagnolo

Janne.J sa...

Hej!vad kul med kommentarer helst när dom är anonyma. :). Vet inte om jag har nån övertro på min kapacitet?satt ju med elitklungan uppför kinnekulle 2008.att jag ens anmälde mig till elit i år var mest för att mina vänner ville att vi skulle köra där.dock så tänkte vi om efter lördagens tuffa lopp.