fredag 10 augusti 2012

Vasa ladd!

Vart lätt hånad igår då jag anslöt till motions gruppens racerpass med min MTB. Var dock inga större problem att följa farbröderna den stund jag slog följe.Vi drog mot idkeberget och när backarna tog vid så drog jag in i skogen mot spånsan i stället för lite grusvägs åkning. Ska bli grymt skoj o ta sig an vasan i morn.Hoppas på att hänga med täten över startbacken och få ligga på hjul på grusvägarna som följer. Klarar jag startbacken så finns chansen för ett hyggligt resultat. Når jag topp 50 så är jag super nöjd.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- starten i norberg------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ladda till ett lopp har jag svårt för äter ofta för mycket såsom i järvsö förra helgen. Brukar göra lite som skidvasa åkarna gör och fylla på med extra kolisar redan två dagar före loppet.För att sedan försöka att inte äta för mycket dan före.Socker är jävligt gott så risken att jag för i mig för lite finns inte. :) 05.00 i morn ringer klockan för avfärd 09.00 så är det dax o spänna vaderna

Inga kommentarer: