lördag 8 september 2012

Sista Chansen!


Drog ner till ramnäs och kastade in en efteranmälan på ramnäs anrika o fina gp.Har ruggit svårt och värma upp och vara riktigt igång men körde i alla fall några varv innan start för att om möjligt komma igång från start.När loppet väl drog igång så visade det sig att jag hade seg ben deluxe och det blev till att hålla sig på hjul i klungan.Utbrytningarna duggade tätt men mina ben ville inte vara med.Hmmm men det gick nog rätt fort ändå för det var fler än jag som verkade lite trötta.Bena började få lite blod i sig efter typ tio varv men det var först när tre varv återstod som jag gick med i en attack.Det vart lite lucka men med blandat junisar och seniorer i utbrytningen så vart det allt annat än ordning på dragjobbet.Vi vart därmed ifattåkta av två starka seniorer Gunnar bäckegren och nyblivne VM 2:an i H40 Robert Bengtsson Bure.Dom var lite för spurt starka för min del så där vart man akterseglad men 3:e platsen vart min så det är bara o lägga ytterliggare en halvbra placering till årets bokslut. Och med tanke på hur det kändes så vart jag ganska chockad över att ändå blivit trea. Limmade föresten första cross tuberna.Det börjar närma sig. :)

Inga kommentarer: