fredag 11 oktober 2013

Äntligen!

Ja få har man äntligen fått klart med när vår adoptionsresa blir av.I går fick vi ett mail som visade en bild på en 22 månader flicka.Hon har bott på barnhem sens födseln.Man kan ju tycka att det skulle borga för ett välmående barn men så är inte verkligheten utan hon väger endast 5.7 kg och har därför också svårt att gå.Barnhemen har helt enkelt inga medel att fixa mat så att det räcker.Vi åker om ca fyraeckor och det vore fint och få ge en större summa till mina barns barnhem.Så sätt in några kronor på kontot i högerspalten så gör ni en riktigt god gärning.Bilder kommer givetvis från resan.Vi har väntat länge nu på vår nya familjemedlem så det ska bli härligt. Nått annat som bli skoj är morgondagen i Göteborg  med cx premiär. ..Sitter just nu i cykloteket bussen på väg ner Jens Vestergren rattar och har med sin dotter.Jag har med mig min son så det är en riktig familje resa. Körde ju elit förra året men med allt ståhej kring adoptionen och att jag förmodligen inte hinner köra SM tyvärr i år så får det bli superklass.Saknade gubbarna förra året med så det känns fint o vara tillbaka o vara en av dom. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att familjen växer Janne! Lycka till i Götet också!

/Joachim

Unknown sa...

Bra där Janne, lycka till med allting!
Lasse

Manne sa...

Grattis igen!!
Och lycka till i Gbg :-)

Janne.J sa...

tack grabbar!