söndag 13 oktober 2013

Göteborg!

Arrangemanget ligger mig varmt om hjärtat.Grabbarna kan det här med att arrangera.När sedan vädret inte är riktigt göteborskt (solsken) så kan man inte annat än vara glad.Till min egen insats så märkte jag redan innan start att mitt framhjul greppade lite för dåligt och inget annat var limmat för denna helgen.Körde därför lite för försiktigt bitvis men täten hade jag inte haft npn chans mot oavsett. Hade vittring på 3 åkare inför sista varvet men en varvning av cyklist gjorde så att den välbehövliga hjulet på framförvarande cyklist på ett längre asfaltsparti vart kört.Landade alltså på en hälften så bra placering som gårdagen.(10)  Wengelin vann prestige båda dagarna.Ett av hans priser var stora resväskor.Sjukt nog skänkte han båda till min Nigeria insamling.

Inga kommentarer: