torsdag 6 mars 2014

Sista dagen i Akure!

En lite vemodig dag idag då vi åker vidare i morgon.Mötte upp grabbarna för dom sedvanliga 2 timmarna vi brukar köra.Dom utmanade inte mig denna dag utan det mest spännande var att vi fick hjälpa commander upp på vägen efter han försökt vända.Trodde det bara var i sverige sånt hände då vi brukar få dra upp bilar på vinterdistansen.I morn drar vi alltså till Lagos och då lämnar jag över en större del av cykel insamlingen.Tjejen på bilden tjatade rejält om att jag hade lovat henne både tjejkläder skor mm.Åsa Erlandsson skänkte ju en hel del grejer så hon blir nog nöjd.Alla är.ju rejält fattiga så jag delade ut en o annan slant till glada cyklister.Min fru fick nått slags klädesplagg av sportsministeriet son tack för alla bidrag.Lite lustigt kan tyckas då det är mig dom träffat :).

Inga kommentarer: