lördag 29 mars 2014

Time trail!

Coach lateef hade sagt att vi skulle köra ett 40 km långt tempo lopp idag.Jag var lite sliten och med start redan 07.00 så var det en tung dag på cykeln.Fick aldrig till nått riktigt flyt.Försökte ta reda på hur banan gick innan loppetFick väl en viss hum om hur vi skulle cykla men nån sa att det var två varv.Sparade lite på krutet då 40 km är långt.Lite smått chockad vart jag när cyklisten framför mig svänger mot målet efter 15 km följer dock efter då dom borde veta.Loppet slutar då 2 km senare så jag har sparat mig helt i onödan.Hade som plan att hålla samma fart hela 40 km så lite snopet vart det.Fick också stryk av en av killarna med ca 15 sek så lite surt var det.Kul dock o träffa mycket folk då detta arrangemang samlade rätt mycket folk från nybörjare till några bättre.

Inga kommentarer: