söndag 11 maj 2014

Cyklat i Skövde!

Med näsan full av snor dom senaste 14 dagarna så är formen som bortblåst.Med det utgångsläget så startade jag  billinge racet.Inga större förhoppningar alltså.Tog mig upp för startbacken i svansen på täten med ca 100 pers framför.Kände mig dock rätt pigg efteråt så lite folk ska det nog gå att köra förbi.Bakbromsen sjunker helt plötsligt in och tar knappt efter det.Så jag får köra lite försiktigt när det luta nedför i skogen och tappar därför mer än jag tjänar det fungerar dock hyggligt till varvning men efter det så blir skogen riktigt blöt och rotig så all tanke på resultat försvinner.Skönt nog är det inte så farligt sista milen så humöret stiger lite.Rätt nöjd med att jag tog mig runt för banan var deffinitivt mer än motionslopps karaktär.

Inga kommentarer: