onsdag 21 maj 2014

Kärlek!

På vägen till dagens tct så ramlade helt plötsligt kedjan av?Var så där lagom roligt med 3 km hem och 30 min kvar till träningen.Började sparka mig hemåt men på domnarvsbron står två glada cyklister och jag frågar om nån kan knuffa mig hemåt.Ena  killen nappar och skjuter mig med god fart till hemmet.Kastar därmed in cykeln i bilen och tar vägen förbi cykelcentrum springer in bakvägen o nappar åt mig en elva delat snabblås.Vart tydligen campa i brådskan men det funkade bra för jag anlände 19.05 och hann därmed med och starta med alla andra cykelsugna för dagen.Ca 20-25 st.Blomkvist som kör för halmstad  och lillebror lundmark gjorde premiär för året och lade beslag på både 1 o 2 båda loppen.Själv var jag och nosade på tredje plats båda gånger men strax före mållinjen flög det förbi folk så 5:a lopp 1 o 4:a lopp två.  Hem o nu är det Borlänge tour prepp och limning av favo däcken.Dugast.
Hittade även en liten krabat vid husväggen en liten igelkott har flyttat in så nu är vi plötsligt 5 som bor på porfyrgatan 58 i borlänge.

Inga kommentarer: