söndag 4 maj 2014

Lidingö MTB!

Köpte ju en återbuds plats och fick sällskap ner av Tomas Berg Csk Ludvika.Har varit sliten och seg sista tiden så mest för att komma igång så drog jag till Lidingö.
Solen sken men kallt nog ändå.Rätt tuffa vindar var det med för dagen.Gick ut rätt lugnt och undvek den värsta hetsen in på första stigpartiet.Hade Dam täten i blickfånget då bodyn nyper och det tar tvärstopp i en backe efter ca milen.Försöker i  10 min men ger upp och cyklar ändå med ett rejält motstånd av bodyn.Tänker att jag tar mig till startvarvningen och bryter men  väl där så rullar cykeln lätt och det är kul och cykla så jag fortsatte.Det går fint tills det blir riktig brant och att det behövs för mycket kraft.Bodyn ger helt upp och greppar inte överhuvudtaget.4KM kvar nu så jag sparkar och springer resten lättast o hitta så.

Nya hjul för dagen vart ingen hit men banan är rolig o snabb så även om det kostade en ny body så var det en trevlig dag.

Inga kommentarer: