söndag 28 juni 2009

svar på förra inläggets fråga!

Hur långt är det kvar till mtb-sm? Hur många KG räknar du att bli av med tills dess? Hur ser en matsedel för dig nu då?(frukost lunch & middag?) Hur äter du när du tränar hårt?

den 28 juni 2009 16:53

17/7 går XC SM i Falun.Jag räknnar med 2 kg men hoppas på 3kg :)
Ett kg i veckan vet jag att jag fixar.Men det är svårt med balansen där inte bra o gå ner för fort så att man tappar för mycket muskler och därmed kraft.Eller helt enkelt blir sjuk.

Så här ser en vanlig dag ut nu innan jag började deffen.

06.00 Frukost the med honung o mjölk,musli,frukt.

8.30 the med frukt eller musli

10.30 the med frukt

12.00 kyckling med quinoa eller dinkelris sallad med bland annat avokado för det nytttiga fettets skull.

15.00 youghurt och mjukmacka med makrill i tomatsås.

17.00 träning

19.00 Lax med dinkelris,quinoa eller potatis.sallad ofta med en eller två morötter på sidan.

Nu under deffen äter jag mindre portioner men ungefär på samma vis föutom lunchen då det kommer vara fortsatt tonfisk o bönor.

Det är dock möjligt att jag plockar bort muslin till frukost och kör några ägg i stället.Vägen får bestämma.

Hoppas du anonyme är nöjd med detta.

Jo föresten så vann jag i dag Renäslätttsturen i H40.
Skönt o ha fått lite flyt nu igen.
Men mer om loppet o helgen i morn.
Natti Natt!

Inga kommentarer: